22 października 2006

Targi Książki w Krakowie

To prawie kontynuacja poprzedniego posta - kupiłem książki Mariusza Szczygła (Gottland) i Michala Viewegha (Powieść dla kobiet). Do tego jeszcze po raz pierwszy w życiu poprosiłem autora (Szczygła) o wpis do książki. I co napisał: „[...] we wspólnocie metafizycznego orgazmu - Mariusz Szczygieł”. I kto wie dlaczego? (ja wiem).
Niestety, nie udało mi sie kupić:
  • Zen stosowania CSS
  • Dubravki Ugresic Kultury kłamstwa
  • Josefa Skvoreckiego Kukułka i inne opowiadania
No cóż, kupi się i tak choć nieco drożej. I bez tej przyjemności, jaką mi daje kupowanie podczas targów.

Brak komentarzy:

Umberto Eco o kościele

Taki cytat mi sie dziś przypomniał: Cywilizacja nie osiągnie doskonałości, póki ostatni kamień z ostatniego kościoła nie spadnie na ostatnie...